A- A A+

 

Prindi

Kõnekeskuse operaatori koolitus erivajadustega inimestele

Koolitusprogramm on mõeldud töötutele erivajadustega inimestele. Sihtgrupiks on täiskasvanud vähemalt põhihariduse omandanud täiskasvanud, kes oleksid valmis tegema kaugtööd telefoni teel. Koolituse lõpuks peavad neil olema piisavad teadmised ja oskused, töötamaks antud erialal.

Nõutav piisavalt hea kuulmine ning takistusteta kõne - õppur peab olema võimeline telefoni teel suhtlema.

Kursusel käsitletavad teemad (Telefonisuhtluse spetsiifika)

  • vokaalsete ja verbaalsete suhtlemisvahendite efektiivne kasutamine, häälekasutus telefonis
  • esmamulje loomine
  • lojaalsuse kasvatamine
  • efektiivne toimetulek rahulolematute klientide/tellijatega  (suhtumine + oskused + teadmised)
  • küsimuste esitamise oskused - teadlik ja intuitiivne suhtlemine
  • aktiivne kuulamine, tähelepanelikkuse arendamine

Lisaks eelnevale õpitakse ka klientidega suhtlemise põhimõtteid ning tulemustele orienteeritud suhtlemist:

  • kliendi ootused ja vajadused
  • tulemustele orienteeritus, vastutus, hoiakud
  • kindlustehnikad, konfliktide vältimine, olukorra hindamine
  • enesehinnang, empaatia arendamine
  • erinevad klienditüübid
  • kaitsemehhanismid
  • kvaliteetne kliendisuhe
  • mõlemaid osapooli rahuldavate tulemusteni jõudmine
  • praktilised harjutused ja rollimängud

Koolitajad:
Karmen Ruut - lõpetanud Tallinna Tehnikaülikooli majandusteaduskonna magistriõppe, täiendanud end töötades koolitusjuhina Marketingi Instituudis Helsingis ja Tallinnas. Külliki Bode - on õppinud Tallinna Tehnikaülikooli bakalaureusetasemel haldusjuhtimist ja Tallinna Ülikooli magistritasemel andragoogikat.

Maht: 3 päeva
Hind: 339 eurot + km. Hinnas sisalduvad õppematerjalid ja kohvipausid ning lõunasöögid. 
Asukoht: Tallinn, Toompuiestee 10 (Eesti Puuetega Inimeste Koda). Kokkuleppel võimalik koolitada ka mujal.
Aeg: 14.-16. september 2016.



Koopiakaitstud © 2007-2017 Mella